Lördag

Var hos frissan i morse...blev så nöjd. Fick bort de gråa håren plus att jag fick lite mörkare färg på håret.

Vi har pyntat lite inför advent, härligt!

Anita var här en sväng och hälsade på och under tiden var det fullt ös på tjejerna, puh! Varför måste barn bli så speedade så fort man har främmande?

Izabelle var på kalas och hade jättekul så hon var väldigt uppåt när jag hämtade henne, skönt med tanke på att hon blev dissad förra helgen.

Nathalie sover hos mamma i natt så att jag och Belle skulle få mysa sista helgen innan hon åker till Gran Canaria :-( det kommer bli en jobbig vecka när hon är borta, tur att jag har Nathalie hemma iaf.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Å, får man inte se resultat av klippningen då ;)

2009-11-29 @ 21:17:58
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0