Mitt mammahjärta värker

Sitter och tänker och funderar endel här på jobbet. Har känt mig ledsen och nedstämd på förmiddagen och kunde inte riktigt förstå varför men har nu kommit på varför.

När vi gick upp i morse så satt jag i Izabelles säng och pratade en stund och Nathalie satt och studerade Belles klassfoto och berättade vilka som varit på Busborgen när hon var där i lördags.

Jag vet sa Izabelle, Linn hade kalas och alla i klassen var bjudna utom jag och Christoffer.
Att Christoffer inte var bjuden kan jag förstå för han är nog det bråkigaste som går i ett par skor, men att min Izabelle inte blev bjuden förstår jag inte.
Jaså, sa jag, men du kunde inte gå i alla fall (vad ska man säga)
Linn (som fyllde år) hade sagt till Izabelle att hon skulle bjuda henne på sitt kalas men när hon delade ut kuverten med inbjudningarna i skolan så fick hon inget.

Hon har inte sagt något till mig om det här innan men jag kan tänka mig att hon tänkt på det jättemycket och undrat varför hon inte var bjuden. Min lilla älskade Izabelle. Man får inte vara så elak. Delar man ut inbjudningar i skolan så ska alla få en annars får man posta dom, så gjorde jag när Nathalie hade kalas sist för hon ville inte bjuda alla.

Kan ni förstå att mitt mammahjärta gråter?


Kommentarer
Postat av: Anneli

Nääää fy så hemskt !!! Ush, ja så gör man inte. Man bjuder verkligen inte alla UTOM 2. Hur dumt som helst.

Ush och fy. Va tänker man som förälder då ???

Kram kram

2009-11-27 @ 19:26:46
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Marie

Usch det var riktigt grymt gjort av henne o hennes föräldrar!!!! Jag blir sååå arg när jag hör sånt där!



Hoppas ni har en bra fredagskväll!

//Marie

2009-11-27 @ 20:40:55
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0