Omoget

En av mina vänner har sagt upp bekantskapen med mig, jättetrist!

Orsaken är att jag ska åka till Mallorca nästa år med mina föräldrar, syrran m. familj och mina kära döttrar.

Jag och tjejerna var där med henne och hennes dotter i maj och vi pratade lite löst om att kanske åka nästa år igen. Inget var bestämt till 100%.

För kanske en månad sen bokade mamma och pappa en resa för hela familjen och dom bjuder!!
Ska jag då tacka nej för att åka med min kompis istället??? Hon hade inte gjort det om det hade varit tvärtom.

Men för denna sak så pratar hon inte med mig längre.

I dag var hon och hämtade ljus som hon beställt, nja det var inte hon som hämtade dom. Hon skickade in sin dotter och så ställde hon bilen framför grannens hus istället...

Fruktansvärt omoget, är vi inte vuxna människor?

Kommentarer
Postat av: Anneli

ja vad säger man, det är tråkigt och man blir så klart ledsen över sånt. Men sen kan man fundera vad det är för vän som reagerar så. Vänner ska bli glada för varandra. Visst kan man bli besviken men det är ingen ursäkt att bete sig som en barnunge.



Kram !!!!

2009-11-11 @ 09:30:25
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0