Resor

Vilka länder har du varit i?
Grekland, Portugal, Spanien, Tyskland, Polen, Israel, England, Frankrike, Danmark, Finland, Norge, USA.
Tunisien glömde jag, har varit där två gånger


Vilken är favoritresan? Varför?
Har varit i New York 2 gånger och det är verkligen min favoritstad (utomlands)
Varför? Jo för att det är en storstad med underbar puls och den är uppbyggd på ett så enkelt sätt så det är lätt att hitta överallt.


Vad vill du ha ut av din
resa? Sola, upptäcka, äventyr?
Jag älskar att sola och bada sen om det  även finns lite upplevelser så gör det inget.


Vad blir nästa resa?

Nästa resa utomlands blir till Helsingfors men till solen så blir det Mallorca i maj.


Vad vore den absoluta drömresan?

Dubai är ett ställe jag vill åka till. Fatta att uppleva all den lyx och flärd som bara frodas där.


Kommentarer
Postat av: Jessica

...och som vanligt glömmer du att du faktiskt varit i Tunisien...:)

2009-11-14 @ 15:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0