Så trött....

Vilken trög morgon, jag ville verkligen INTE gå upp.
Kan säga så här, man längtar inte direkt att gå till jobbet för att rulla tummarna i 8 timmar, nja, vi rullar kanske inte tummarna i 8 timmar utan kanske 6 timmar.
Okej, jag får lön, eller bidrag som jag brukar kalla det, men det blir ändå outhärdligt.
Man blir trött som bara den, sitter mest och gäspar och spelar spel på FB. Hur många roliga spel finns det där då? För er som har kollat in dom vet att dom är lätträknade.

Någon som har något bra förslag hur man fördriver tiden på ett bra sätt?

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

http://www.neopets.com



Man skaffar sig ett litet husdjur som aldig kan dö (fast det står att den är döende när den inte fått mat på några dagar, och så fortsätter den att vara döende för evigt) och så spelar man massor massor massor av roliga spel (och så får man massa poäng a.k.a. pengar som man kan köpa mat för om man nu absolut vill mata sitt döende husdjur).



Jag har en liten röd pingvin som jag "skaffade" för typ 7 år sen, hon heter Solveig och är röd och jättesöt och gillat omeletter (:

2009-11-19 @ 21:48:40
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0