Tjejsnack Tema: Favoriter

Favorit
…just nu, och av vilken anledning…


1. Färg?
Jag är så tråkig när det gäller färg...Jag älskar svart :-D
Vet inte varför egentligen, det har bara blivit så.

2. Hobby/sysselsättning?
Har väldigt dåligt med hobbies, borde skärpa mig där.
Jag bloggar men tycker själv att jag är urkass på det så jag vill inte kalla det en hobby.
Spendera pengar, är det en hobby? Då är det en hobby just nu isf.

3. Artist?
Jag gillar låtar som är lugnare och som säger någonting, en favorit där är just nu Sarah Dawn Finer.

4. Blogg/hemsida -adress?
Jag läser många bloggar, vad ska man annars göra när det är lugnt på jobbet? Men någon favvis har jag inte direkt, jag gillar alla på olika vis, annars skulle jag inte följa dom.

5. TV-program?
Vi tittar på mycket heminredningsprogram så "Sveriges fulaste hem med Simon och Thomas och Arga Snickarn" är två favoriter just nu.

http://mlilja.net/tjejsnack/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0