Tråkhelg

Vilken tråkig helg jag har haft, har bara gått och oroat mig för att jag och Nathalie oxå ska bli sjuka.
Varje gång någon av tjejerna har gått på toaletten så har jag varit som en hök och frågat varför dom varit där.
Vet inte om jag tror att dom skulle gå in där och smygspy, det gör man ju inte. När man är liten vill man ha mamma när man kräks (jag vill det fortfarande trots att jag är vuxen) man smyger inte med det som en bulimitjej/kille.

Hur som helst så har jag knappt varit utanför dörren på hela helgen utan har hållt mig och Izabelle inne. Nathalie har varit ute och lekt med kompisar.

I dag är jag hemma och vabbar, man får gå till skolan först 48 timmar efter senaste sp..(hatar ordet, mår illa bara jag hör det) så förhoppningsvis kan vi gå i morgon och då även få andas frisk luft och umgås med andra människor... Jag ser fram emot det!!!

Barnen (iaf Izabelle) börjar lessna på att vara inne så hon och Nathalie är väldigt gosiga (läs bråkiga) med varandra...SUCK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0