Ullared

Jag och mamma var ner till Ullared och åkte i fredags natt. 

Herregud var folk det var där nere. Vi kom ner kl 07.00 och då var det kö, men vi var inne på 10 minuter så det var lugnt men resten av dagen så var kön säkerligen 2 km lång, den ringlade sig runt hela området och parkeringen. Att folk orkar stå i den! Fast åker man 50 mil så gör man nog det. Inte åker man hem igen iaf utan att ha handlat.

Jag kommer aldrig mer att åka buss ner för det var drygt som sjutton, svårt att sova och jag fick naturligtvis kryp i benen så det var än mer omöjligt att komma till ro.

Nej, nästa gång vi åker (blir säkert till våren) så tar vi bilen, mycket smidigare. Du kan dra på lite och även stanna när du vill och framförallt, du kan åka hem när du vill. Jag och mamma var färdigshoppade vid 11.30 men bussen skulle inte gå hem förrän 15 så vi fick några timmar till att fördriva.

Nu är i princip alla klappar färdighandlade, har bara kvar en till Adam och en till mamma och pappa. Så nice!

I går fördrev jag tiden med att shoppa en julgran, en svart!!! Det kommer att bli superläckert i mitt vardagsrum som går i svart/vitt/silver. Både tjejerna och jag är nöjda med det valet så det blir att shoppa lite silverkulor.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0