Fåfänga

1. Hur ofta klipper du dig?
Det brukar vara en gång om året men i år har jag varit 2 gånger och det blir en gång till innan jul...Helt otroligt, men jag har fått lite gråa hår som jag gärna vill få bort och då blir besöken lite oftare.

2. Hur ser dina naglar ut?
Naglar? Vilka naglar...Jag är verkligen en periodare när det gäller mina naglar. Ibland kan jag ha jättefina naglar, lagom långa men så kommer jag in i min bitperiod och då är dom inte så fina längre, tyvärr!!

3. Hur ofta använder du make up?
Jag make up...Aldrig!!!
Haha...Varje dag i princip även fast mina tjejer säger att jag är mycket finare utan...Men dom bara ljuger, jag behöver smink för att i huvudtaget se ut som en människa.

4. Hur ofta köper du nya kläder?
Till mig själv? Inte ofta, inte ens varje månad. Det är inte roligt längre. När jag var smal och snygg handlade jag massor av kläder. Nu är det ingenting som klär :-(

5. Hur länge står du framför spegeln när du fixar dig?
Inte länge alls, det tar max tio minuter att sminka mig. Jag vet helt otroligt, borde egentligen ta hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0