Ledsen

Usch vad tråkigt...

Först blir man ovän med A, vi har lite eller mycket olika åsikter hur saker och ting ska fungera, kommer vi någonsin bli vänner igen???

Nu är jag osams med tjejerna...så tråkigt, men ibland så går dom mig på nerverna.

Vi har haft en ok dag, tjejerna har tjafsat endel men mestadelen av dagen har dom lekt bra.
 
Ikväll spårade det dock ur när det var paus i Körslaget så dom fick gå och lägga sig i varsin säng. Nathalie blev oerhört ledsen för att missa Körslaget, det gjorde ont i mitt hjärta men jag var konsekvent så nu ligger dom i sina sängar och har somnat, men jag mår dåligt över att denna dag slutar på det här sättet :-( 

DET ÄR SKIT ATT VARA MAMMA NU....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0