Marlenes helg

Det har inte varit mycket tid över för bloggen i helgen.

I fredags pratade jag med en person jag inte pratat med på länge och det var otroligt trevligt att höra rösten igen, hade saknat den mer än jag trodde.

Lade mig tidigt och försökte somna och försökte somna...men det gick inte så när kl var 01.00 gick jag upp och började göra mig i ordning för avfärd mot Ullared.
Vi kom iväg från stan vid 02.30 och anlände Ullared 07.40. Snacka om att vi hade en mysig och rolig resa ner, mycket skratt blev det, speciellt när det visade sig att ingen av oss sovit något på natten.
Jag körde första 30 milen och alla 50 milen hem på eftermiddagen.

Jag var besviken på mig själv som inte handlade för mer än 2.700:-, hade förberett kontot för en högre belastning :-( Nåja, kanske kommer jag dit en till sväng innan jul.

I går morse vaknade jag inte förrän 11.10, det var länge sen jag sov så länge. Fast med tanke på att jag gick upp i fredags morse 6.45 och inte slog igen mina blå förrän lördag 23.30 så är det befogat att sova så länge.

Tjejernas skidskoskola började igår och dom tyckte det var superkul. Det tyckte jag och A oxå för Nathalie ramlade precis hela tiden, haha, vi anade att hennes skridskor var för dåligt slipade och mycket riktigt så kom en av tjejerna (skridskolärarna) fram och sa åt oss att dom behöver slipas, kanske t o m bytas ut med tanke på att stödet för foten heller inte var det bästa. Oki doki, så idag får vi åka och köpa nya "grillor" till henne.

Tycker det är mycket shopping nu men pengar är väl till för att rulla, är det inte så?

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0