Min önskelista

Jag har blivit utmanad av http://anneli78.blogspot.com att skriva min önskelista till tomten.

Hej Tomten!
Mina döttrar säger att jag är världens bästa mamma så här kommer min önskelista!

1. Någon att mysa med i soffan. Mörkhårig (faller ej för ljusa), sportintresserad (det blir mer manligt då), omtänksam. 
2. En resa till varmare breddgrader, jag avskyr verkligen kyla.

Just nu kommer jag inte på fler önskningar, säkerligen finns det något annat jag vill ha.
Mamma tycker det är tröttsamt att fråga mig när jag fyller år och till jul för jag kommer aldrig på vad jag vill ha.
Skittråkig är jag helt enkelt och dessa två önskningar jag lyckades åstadkomma vill jag ju gärna att tomten hjälper mig med :-D speciellt den första...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0