Shopping igen...

I dag gick det lätt att jobba. Jag kunde inte annat än tänka på vilken mysig dag jag hade igår med min lilla Nathalie och hur nöjd hon var.

Slutade 16.30 idag så jag tog bara bussen hem och hämtade Nathalie från skolan, Izabelle var redan hemma, och sen åkte vi ner på stan för shopping!!!

Izabelle har sålt jultidningar, eller ska man säga att moster har sålt för hon har haft med till skolan och sålt där, hursomhelst, hon har fått ihop 1000:- och jag frågade henne igår vad hon tänkt köpa för pengarna.
Hon funderade en stund men självklart ville hon köpa kläder när hon såg alla fina kläder lillsyrran fick igår.

Sagt och gjort så åkte vi ner på stan idag och hon fick köpa kläder för sina pengar.
Nja, pengarna har hon inte fått ännu, det dröjer nog en månad till men hon får låna av mig så länge.

Skulle varit på ett möte kl 19 idag men fick så ont i huvudet när vi var på stan så jag hoppade över det :-(

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0