Snodd...

Har snott denna från Anneli hoppas det var ok... 


TEMA: Kärlek


1. Berätta om din första kärlek?

Oj, har haft massor av kärlekar men min riktiga första kärlek var R som jag var tillsammans med innan A.
Har nog aldrig blivit så uppvaktad och bortskämd i hela mitt liv.
Jag ville ha något annat så jag gjorde slut efter 8 år. Det är nog ett av mina klokaste beslut, annars hade jag aldrig haft mina älskade töser.

2. Vad är kärlek för dig?

Kärlek är hångel...haha...nej då, lite mer än så är det.
Pirr i magen (iiiiiiii), kyssar & kramar till vardags, respekt, trohet

3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?

Vad svårt, när jag levde med R var det romantik hela tiden med t ex blomsterbud till mitt jobb.

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?

Har redan varit gift, kanske gifter jag mig igen och då är det viktigaste att mina nära och kära är med som när jag gifte mig med A

5. Är du kär nu?

Nej, det vill jag inte påstå, men jag önskar att jag var...

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är såååå OK, jag älskar att läsa när andra svarar på sånt här :) Man får ju reda på en del om personen....och jag är ju sååå nyfiken på alltoch alla :)

2009-10-22 @ 21:00:12
URL: http://anneli78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0