Trist dag

Jag känner verkligen INTE för det här idag :-(
Vill helst vara hemma och gosa i soffan...med vem kan man undra...jag undrar det jag oxå.

Det som har fått mig att må bättre idag är att jag har bokat två överraskningar till mina små tjejer... :-)

Izabelle och jag ska på High School Musical 21 november, hon kommer bli överlycklig.

Nathalie och jag ska på Disney On Ice 6 januari, och hon kommer att bli ännu mer överlycklig för hon har önskat det här i hela sitt liv kommer hon att säga. Hon säger det om ALLT. Skulle jag köpa en blyertspenna till henne så skulle hon säga med förtjusning, "Jag har alltid önskat mig en blyertspenna, tack snälla mamma, du är bäst!!"
När hon skulle fylla 3 år frågade vi vad hon önskade sig, svaret vi fick var inte barbie, docka eller något sånt utan hon önskade sig helt enkelt en pappersrulle. Ni vet rullen som blir kvar när toapappret är slut....
Inga högre krav alltså.

Kram


Kommentarer
Postat av: Sussi

Haha! Toarulle - hon är väl bara för söööt!

Kram på er alla!



// Sussi

2009-10-19 @ 19:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0