Underbart!!!

I natt har jag sovit sååå bra, det var länge sen nu.
Allt funkade bra med brudarna på morgonen.
Izabelle fick reda på att hon ska på disco ikväll så hon blev eld och lågor, vad ska jag ha på mig???
Vi hittade stassen för kvällen och hon blev nöjd.

Jag, mamma, syrran och Tina åker till Ullared i natt, så i morgon blir det shoppa, shoppa och shoppa!!!
Har fått en massa tips från Katja (Ullaredsexperten) om hur jag ska göra när jag kommer dit osv...
Hon är där flera gånger per år och jag har bara varit där en gång så jag behöver alla råd jag kan få. Låter helt sjukt att man måste få råd för att åka ner dit men det krävs skicklighet för att kunna shoppa ordentligt :-D

Det är A-helg men han jobbar i morgon så jag har fått låna ut tjejerna på olika håll.
Belle sover hos Julia och dom ska på disco ikväll, så roligt för dom.
Nathalie sover hos Adam, favoriten att sova över hos.

Tack snälla Katja och syrran för att ni ställer upp. Fast egentligen är det Micke som ställer upp, syrran är bara med på myset och när Adam och Nattis har somnat så hämtar jag henne och vi sover hos mig innan det är dags att bege sig mer söderut...iiiiiii.
Det ska bli så kul och vi har så roligt ihop vi fyra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0