Bergengrenska Palatset

På lördagar har vi städdag på ovanstående adress. Helt ok...OM man bara kunde vara som normala människor och plocka undan, dammsuga, damma och sen vara klar...Nej då, Marlene kommer alltid på en massa projekt som gör att allt blir rörigare än det var innan. A håller nog med mig i detta!

I dag t ex kom jag på att byta plats på två "byråer" för att det ska bli mer effektivt undanplockat i entrén, med skor etc.

Jättebra idé, men man kanske inte måste rensa...Jo, jag måste göra det för att bara byta plats vore för enkelt.


Nu sitter jag här med en massa grejor på golvet för jag har rensat alla lådor i den stora byrån. Nåja, jag har något att göra iaf. :-D


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0