Blocket

Var så arg på vår söta lilla misse Kajsa i morse.
I natt har hon varit hur busig som helst så jag har fått bråka på henne för att i huvudtaget få sova.

I morse kör hon race och river ner mina fina rosor och ljusstakarna bredvid...Jag blev galen så jag sa bara av farten "Nu är det mamma som säljer dig på Blocket"
Nathalie säger direkt; "För mig gör det inte så mycket för jag gillar ändå Sessie mer, men Izabelle blir nog ledsen"

När sen Izabelle kommer ner så berättar Nathalie nyheten för henne;
"Jag förstår om du är ledsen Izabelle men ta den tid du behöver och säg hejdå till Kajsa för ikväll när vi kommer hem har mamma sålt Kajsa på Blocket"

Hon är för söt och go min lilla tös!!! Men det är klart jag inte kommer sälja Kajsa, hon är den goaste kissen som finns!!!

Kommentarer
Postat av: Marie

HAHAHAHAHAAHA jag skrattar på mig!!!!!!!!

2010-04-10 @ 16:05:21
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0