Hälla

Vi har precis ätit lunch, köttfärslimpa, sås, potatis och lingon, blev supergott!
Tjejerna åt sig mätta men var måttlig roade av maten. Fast här är det jag som bestämmer vad som ska ätas.
Det har inte alltid varit så utan dom har fått varit med och bestämt men då blir det bara det vanliga typ, korvstroganoff, köttfärssås, pannkaka. Ganska så enformigt och trist i längden. Nu har jag tagit kommandot över maten och man äter det som står på bordet, annars får man vara hungrig.
När jag var liten så fick man äta det som serverades och jag är ju ändå en normal människa, det blev inga fel på mig direkt.

Snart ska vi ta oss till Hälla, väntar bara in mamma som ska följa med.
Nathalie behöver ha jeans och Izabelle ska få en ny sparkcykel. Vart köper man en bra sparkcykel som inte skramlar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0