Inlines...

Vilken jäkla nackspärr jag har, blir galen. Har även ont mellan skulderbladen, det är inte mycket som står rätt till just nu...haha

Var förbi hos mamma och hämtade upp Izabelle efter jobbet och då smörjde pappa in nacken med zon, skulle ha behövts ett ton till, för nu har jag ont igen. Jag antar att det heller inte kommer att vara borta tills i morgon utan jag får dras med det här i några dagar :-( Önskar såååå att jag hade någon go mysig kille som kunde massera mig, typ varje kväll ♥
Kanske skulle man lägga ut en annons på Blocket, det borde ju finnas någon som kan tänka sig att ta hand om mig.

Tjejerna var in och firade granntjejen Tilda ikväll och helt plötsligt ser jag Nathalie utanför på ett par inlines.
När lärde hon sig åka inlines?
Jag har iaf missat det totalt.
Izabelle var sur för att jag inte kunde hitta mina gamla inlines.
Vågar knappt gå in i förrådet, det ser helt enkelt för jävligt ut där inne, allt är inslängt och sen har vi alldeles för mycket saker.
Kanske borde jag ordna ett förrådloppis.
Här i området finns det gott om folk som gillar att gå på just loppis om inte annat min närmsta granne, Mr C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0