Izabelle, Izabelle, Izabelle

Tror att denna underbara goa tös har det så jobbigt just nu.
Hon mår säkerligen sämre än vad jag gör över våra bråka hemma.
I morse var det dags igen (som nästan varje morgon), hon käftar emot mig hela tiden...
Jag nonchalerade henne hela morgonen men när det sen var dags för henne att åka till skolan bröt hon ihop och började gråta.
Vi pratade igenom det som hänt på morgonen och hon lovade att försöka tänka på hur hon uppför sig.

Jag älskar denna tös så mycket och då gör det så ont när hon är på det här humöret samt att jag känner mig så oälskad. Men hon gjorde klart för mig att hon aldrig slutar älska mig utan älskar mig mest jämt!!!!

Hon fick skjuts till skolan och vi kramades lääänge och lovade att längta efter varandra idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0