Jag är törstig

Nu har jag varit utslagen i 12 timmar, helt slut i kroppen är jag och skulle ge mitt vänstra ben för att få dricka något. Är så törstig så jag dör, men jag vågar inte ännu :-(

Nathalie ligger nu i sin säng, hon är den sista i tjejklanen att drabbas, stackars, stackars lilla gumman! Nu väntar vi med spänning när A ska hamna i "träsket". Han var här och gjorde lunch åt tjejerna idag så han borde blivit smittad, för han pussade säkertligen på Nathalie både en och två gånger.

Izabelle gumman är så duktig. Sitter själv nere vid tv:n medan vi sjuklingar ligger här uppe.
För ett tag sen var hon sååå hungrig och visste inte vad hon skulle äta. Vi har alltid Billys panpizza i frysen, men icke idag!!! och hon vill inte gå till affären själv.
Fick tag på Jessica som var i affären och som då räddade min tös från svält så hon fick Billys att äta.
Tack vännen!!! Love u!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Äntligen fick jag göra ngt för dig - det är alltid du som ställer upp för mig annars. Trist att det inte var under lite trevligare former....



Krya på dig vännen!

2010-04-14 @ 13:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0