Överraskningsmiddag

Izabelles överraskningsmiddag för mig var tacos, så go hon är!!!
Hon ringde mormor på fm och bad henne hjälpa henne med inhandligen och sen hjälpte morfar henne att steka köttfärsen.

När mamma, pappa, syrran och brorsan begav sig hemåt efter firande av mig så hade Izabelle dukat upp så fint.




Denna vackra blomma fick jag av min kära vän Jessica m. familj ♥


Dessa blommor var från syrran eller mamma, fick även en som gick i orange


Hortensian fick jag av brorsan, älskar rosa och hortensior :-)


Mina presenter för dagen
-Presentkort från Chilli av syrran m. familj
-Stenhjärt-tavla från Adam, Izabelle, Nathalie
-Solbrillor (supersnygga) av Izabelle
-Nalle och trisslotter av Nathalie
-Spaweekend av mamma och pappa på Badhotellet i Tranås

Jag har haft en underbar födelsedag!!!!

Tack för alla gratulationer via sms, mms, meddelanden på FB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0