Söndag 18 april

Var på 40-årsfest igår och jag kan säga, det var läänge sen jag skrattade så mycket. I dag har jag ont i skrattmusklerna och måste erkänna, har även lite ont i huvudet :-S
Kom hem vid 02.30 och hade svårt att sova, ni vet hur det är när man festat. Kl 05.58 ringer Izabelle (som är hos A), "mamma, jag vill komma hem till dig nu". Hon fick komma hem till mig men var snäll och lät mig sova till 9 så nu sitter jag här i soffan med en smoothie och hoppas på att piggna till. De närmast sörjande som ska fira mig idag kommer inte förrän 14 så jag har några timmar på mig :-)

Izabelle planerar inför middagen hon ska bjuda på ikväll (min present från henne), undrar just vad hon hittat på. Något med köttfärs iaf för hon tog ut ett paket från frysen. Jag väntar med spänning!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0