Inget särskilt...

Nu har det varit dåligt med uppdatering på bloggen.

I tisdags när jag kom hem från jobbet var jag helt slut, åt lite sen stupade jag i soffan.
Mådde pyton, frös som f-n, men hade ingen feber!!!
När kl var 20 gick jag upp och lade mig för att se på Äntligen Hemma, det blev inte så mycket av det utan jag somnade ganska så snart.
Har något på g i kroppen som liknar en förkylning...

I går fm var jag på ett läkarbesök så jag hade ledigt hela dagen och det var skönt att komma hem efter det och kunna slappa på soffan en stund.

Pärlan fick även sommarhjul, även om jag har dubbfria vinterhjul så är det ändå skönt att få däcken bytta.
  
Tog mig en tur hem till en kompis på kvällen och vi hade mycket att prata om. Synd bara att man alltid måste ge upp när det är som trevligast men det kommer fler gånger hoppas jag.

Stadstermometern visade 14 grader nu på lunchen, undrar om det stämmer...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0