Egentid

Jag har passat på att ha egentid nu när brudarna är borta.

I söndags när jag kom hem var det jobbigt, mestadels satt jag i soffan med tårarna rinnandes nerför kinderna, ibland kunde jag t o m känna mig helt apatisk.

I går var jag hem till Agnetha för lite måndagsmys och hon bjöd på god köttgryta med ris och sallad. MUMS!
Vi satt och pratade länge och ostört, brudarna brukar vara med jämt men igår var vi helt själva.

I kväll blir det en dejt med Ann efter jobbet. Det ska bli härligt att få skratta.
Ann och jag blev vänner för snart 7 år sedan när Nathalie föddes, hon var barnmorska på plats när jag snittades. Jag kände direkt att vi skulle bli vänner för hon är exakt lika galen och tokig som jag kan vara och vi har samma underbara humor.
Så en kväll i Anns värld blir bra för Marlenes ego.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0