Fotbollens dag

Nu snart är min jobbvecka slut för den här gången och jag har två dagar ledigt...Tjohooo!!

Töserna åkte till Tullinge med A, det gick hyfsat bra, men inte helt bra naturligtvis! (har märkt att jag är rörig när jag skriver) Men iaf, Izabelle ringde mig vid 12-tiden och var såååå ledsen, panikledsen, och ville inte åka till Tullinge.
Jag ringde och pratade med A och han tyckte det var ok om hon stannade hemma, så han ringde och pratade med henne. När jag sen pratar med Izabelle igen så var hon som förbytt, hon sprudlade och var glad!

10 minuter senare ringer A och är ledsen, han ville jättegärna ha henne med och vi bestämde att han skulle prata med henne. Summa sumarum så löste sig allt och så kan ni fundera på om jag i huvudtaget har haft möjlighet att jobba för det har varit fullt upp med "medlingar" hit och dit.

Lunchade iaf med min älskade tös, hon har sovit hos moster i natt. När jag träffade dom på stan så visade det sig att hon fått en ny tröja för hon frös, otur.
Jag var tvungen att köpa henne nya tights så hon inte skulle frysa om benen, otur igen.
När hon sen kom till mitt jobb för att möta upp A och Nathalie så hade hon nya skor på sig.
Hon är inte bortskämd, inte alls!!!!
I går lyckades hon övertala mig till en ny skolväska. Jag blir väl ruinerad snart!

Syrran m. familj är hemma hos mig just nu och fixar iordning tacos så jag längtar tills jag kommer hem, det ska bli riktigt gott!
I morgon är det tidig morgon då Adam ska spela Fotbollens dag och har samling 8.30. Supersött att se 6-åringar springa efter bollen, alla på en gång, sen vilket mål man gör mål i spelar ingen roll, huvudsaken man gör mål.

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0