Friends forever

A ringde igår och ville ha barnen hos sig resten av veckan.
Jag kände hur tårarna kom och kunde inte hindra dom, trots att jag satt på jobbet.
Klart han ska få ha sina barn men jag behöver nog lite framförhållning och planering.
Då tjejerna är precis allt för mig och jag är van att ha dom hos mig jämt så blir det oerhört tomt när dom lämnar för en stund.
Förra veckan var dom på Öland och så skulle det bli tomt den här vecka oxå. Klart man blir ledsen.

Vi löste det iaf så att en sover hos mig och en hos honom. Det är bra för tjejerna att vara lite separerade. Dom nöter på varandra dagarna i ända annars, eftersom dom går på samma fritids nu.

Fick ett armband av Belle igår, ett sånt där i gummi som det står "Friends forever" på.
Vi känns som bästa vänner många gånger så jag ska bära det med stolthet. 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0