Himlen öppnade sig

Älskade Belle ringde och väckte mig i morse kl 7.30, hon frågade i går kväll vilken tid jag skulle gå upp och jag blev så glad när jag fick höra hennes röst "God morgon mamma, det är dags att gå upp"

I går kväll vid 22.30 fick jag för mig att Klippan-soffan som står i hallen på övervåningen skulle flyttas ut i garaget. Sagt och gjort... Micke och jag tog tag i det direkt, syrran hjälpte oxå till. Det är helt underbart att ha människor omkring sig som inte ser problemet i saker och ting utan hjälper till när man behöver, inget tjat här inte!

Har varit på Fotbollens Dag och shit vad kall man blev av att sitta där i några timmar, fick ta mig en riktigt het dusch när jag kom hem för att tina upp. De förlorade alla matcher men killarna var glada ändå.

Sitter just nu och tittar ut genom fönstret och himlen öppnade sig, snacka om att vräka ner. Och så var det över på någon minut.

Få se vad jag hittar på ikväll. Tanken var att jag skulle träffa Agnetha och ev gå på bio men hon har varit på sjukhuset med sin pappa som varit dålig nu i några veckor. I värsta fall får jag vara hemma själv ikväll.

Skulle behöva röja Nathalies rum IGEN, fattar inte att den tjejen inte kan plocka undan efter sig, fast hon brukar få hjälp att stöka till utav både syrran sin och kompisar. Nåja, jag behöver inte vara sysslolös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0