När plikten kallar

Pliktskyldigt uppdaterar jag min blogg, lydig kan jag vara om jag vill!

Det är inte kul att ha semester när det är sånt här väder och man inte har något att göra förutom att läsa bloggar och böcker.
Det är inte jag som har semester dock!

Jag sitter på jobbet och bara har det sååå tråkigt! Önskar att det var jag som hade semester med bloggar och böcker men nej, jag har ju redan haft tillräckligt med semester...enligt en viss person!!! SUCK!!!

Funderar både en och två gånger med vad jag ska hitta på att uppdatera så att Marie har något att läsa.
Jag har tömt ämnet Izabelle och Nathalie för ett tag, någon kärlek har jag inte att berätta om (I Wish), mitt hus som ligger ute till försäljning har ni redan sett... Hmmm... jag skulle kanske kunna berätta... Nej, det är för privat eller kanske inte. Nej, det kanske sårar.

Det är så mycket jag egentligen skulle kunna skriva men eftersom saker och ting kan missuppfattas så avstår jag från det samt att jag är urkass på att skriva...

Fick precis ett mail, känner att det kokar i mig just nu!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

hahaha vad rolig du är!!!! Nu fick jag ju nåt att läsa...behöver inte vara något särskilt som skrivs, bara det skrivs, det gillar jag!! :D haha

Ja skitväder!!!! :(

Hoppas det går bra med försäljningen förresten!

Stor kram!! <3

2010-08-18 @ 14:50:26
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0