Önskar råd/tips

I dag tänker jag mycket på älskade Belle som för det mesta är förtvivlad, arg, ledsen.
Vad gör jag för fel?
Eller vad gör vi för fel, jag och A?
Lider hon av vår skilsmässa?
Är det en fas i utvecklingen?
Hur får man svar på dessa frågor?
Frågar man henne så vet hon inte varför hon är så här.
Jag vill ha svar så jag kan hjälpa henne och oss. Alla blir vi gladare om alla i vår omgivning mår bra.
Vi har alla våra dagar men det känns orättvist om vissa ska ha tråkiga dagar veckorna långa...


Foto: Anita Larsson

Något tips??? Jag älskar denna lilla oslipade diamant såååå mycket och hon har ett hjärta av guld, det får vi inte glömma!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0