(O)Trevliga människor i Västerås

Pratade med mina underbara töser på lunchen och även när jag stod i kön på Mc Donalds, jag märkte inte när min kö flyttade sig framåt så jag stod kvar och pratade och snart så stod det en kvinna bredvid mig och glodde, och hon glodde för att sen fråga mig "Står du i kön", "Ja" svarar jag, fortfarande med Nathalie i örat. "Men ställ dig där då" skriker hon åt mig...
Jag blev helt paff!
Säger man så åt folk? Jag skulle då aldrig göra det, även om jag skulle tänka det så skulle det inte slinka eller som i det här fallet skrikas ur min mun.
Hon ställde sig i kön bredvid istället och sen glodde hon hela tiden.

Bläää för otrevliga människor. Det är väl ändå inte mitt fel att hon inte fått något på länge...Eller????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0