Pratig kväll

Det blev en mysig kväll igår.
Jag fick prata av mig lite.
Fick endel råd hur jag ska lösa vissa saker enkelt och smidigt om det inte blir som jag vill.
Har så mycket på hjärtat och känner att jag verkligen behöver prata, prata och prata.
Efter Anndejten åkte jag hem och sen blev det prat med Jessica så nog fick jag prata av mig igår allt.

I dag är jag lite trött, det blev sent igår samt att jag har en kisse som absolut måste ligga på mig på nätterna.
Hon har inte gjort det förut direkt utan det är något hon börjat med nu sen jag kom hem i söndags. Ändrar jag ställning så piper hon till, antar att jag väcker henne, och sen flyttar hon efter mig.

Ikväll blir det att vara hemma med tissarna, kanske dammsuga och fixa inför fredagen när brudarna kommer hem :-)
På lördag drar vi på kryssning med Galaxy, har bokat upp sviten, så vi ska njuta ordentligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0