Världens sämsta mamma...

...henne hittar ni här, på Lövsångargatan i Västerås...

Fattar inte varför tjejerna måste bråka hela tiden, jag blir GALEN rent ut sagt.

Sitter den ena bredvid mig i soffan så måste den andra tjura och säga dumma saker.
När dom skulle gå upp och lägga sig ikväll så började dom bråka IGEN och smällde i dörrar och skrek till varandra.
Vad gör jag för fel??????????????????????????????????????????????????????

Varför kan dom inte bara älska varandra. Ok, syskon väljer inte varandra men dom är ju ändå av samma kött och blod, men det är väl bara att gå till sig själv, jag är inte alltid överens med mina syskon.

Hur som helst så vet jag inte vad jag ska göra, känner mig helt utelämnad, värdelös och ledsen....
Vissa borde inte få vara mammor, och jag hör kanske till en av dom...

Det är tufft som f-n att vara själv i såna här lägen!!!


Inte bara en tår rinner nerför mina kinder just nu....

...jag vill bara känna mig...






Kommentarer
Postat av: Anneli

Ush gumman.........ja man önskar att man gjorde rätt i alla lägen, att barnen alltid ska vara glad och snälla och tacksamma.......men det är ju inte verkligheten. Inte för nån tror jag.



Men jag känne rmied dig för jag tror det är lättare om amn är två.

Men du är en jätte bra mamma, så mycket kärlek som du har till dina döttrar....det märker man klart och tydligt i bloggen.



Kämpa på och det är ok att vara ledsen ibland. Styrka är att våga visa alla sina sidor och känslor. SOm både du och dina dättrar gör.

STyrke kramar till dig !!!!

2010-08-25 @ 13:30:30
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Andreas

Jag vet att jag inte alltid är där, men helt själv är du aldrig. Det vet du. Jag har telefontid mellan 0-24 för tjejerna.

2010-08-26 @ 11:36:19
Postat av: Marlene

A:

Jag menar inte att du inte är där utan jag är ju ensamstående hur som helst och saker är alltid enklare när man är två tillsammans.

2010-08-27 @ 10:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0