Vill hem

Det är sååå dött på jobbet, blir galen.
Sanna har varit ledig några dagar så jag har fått ratta butiken själv med lite telefonassistans från övriga kollegor men idag är det helt dött här. Hur ska jag få den här dagen att gå?

Längtar bara hem för att städa och fejja inför visningen på söndag. Jag vet, vi städade häromdagen men lever man ihop med mina barn så bör man städa varje dag, kanske t o m flera gånger om dagen.

Längtar efter att få sova ut, har varit så trött på morgnarna den här veckan...

I helgen är det marknad här i stan så vi lär väl ta oss dit en dag och det lär blir tjat om både det ena och det andra. Fast dom brukar sköta sig ganska så bra.

Tjohoo, det ringer, måste svara



Kommentarer
Postat av: Ilyasdiana

I love this page.

2011-01-30 @ 16:13:34
URL: http://ilyasdiana.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0