Änglagård - Tredje gången gillt...

Saknar tjejernas tjafs och bråk massor...Fast mest saknar jag deras pussar och kramar.

I går skjutsade jag dom till Eskilstuna där vi mötte A och P som tog dom vidare till Tullinge. När jag åkte vidare till Västerås kändes det som om hjärtat skulle slitas ur bröstet på mig. Fattar inte varför jag blir så ledsen och speciellt inte när det gått 2½ år, jag borde ha lärt mig.
Jag har iaf lärt mig lite, jag kan njuta av min ensamhet emellanåt.

I dag var jag och Agnetha på Änglagård, den var sådär. Lite seg emellanåt men ändå ett måste att se om man sett de första filmerna.
Har städat det sista i A:s lägenhet så nu är det flyttstädat och självklart har jag fått betalt, skulle inte gjort det gratis kan jag säga. Visst jag kan vara snäll men SÅ snäll är jag inte.
"Smakar det så kostar det..."

Nu ser jag på Ghost, den filmen är så bra. Tror jag ska se slutet i sängen...

God natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0