Bloggtorka...

Har helt tappat sugen på det här med att blogga, vet inte riktigt varför.
För övrigt så mår jag ändå väldigt bra och känner mig glad och lycklig förutom att sugen att städa inte infinner sig samt att blogga. Mitt hem ser ut som ett helvete, men vad gör det om hundra år???

Helgen har förlöpt bra (lite tjafs med brudarna men inget jag inte överlever)

Mamma och jag skjutsade pappa till lasarettet i lördags, han har i en veckas tid haft ont i gallan och i fredags var ögonvitor gula och i lördags började öven hyn gå över till gult. Han blev inlagd och i morgon ska dom ta bort stenen som sitter fast i gallgången. Pappa blir så ynklig när han är sjuk, lider med honom!!! Men snart är han pigg igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0