Sjukstuga

Nu har vi haft sjukstuga i Bergengrenska palatset lääänge.

Det började när Izabelle bröd handleden 8 december, jag fick gå från jobbet tidigare för att åka med henne till akuten.
Dagen efter gick vi till jobb och skola men Izabelle ville hem tidigare så jag gick hem och var hemma även fredagen.
På luciadagen var Nathalie förkyld men mådde så pass bra att hon ville gå till skolan så hon gick men ringde före lunch så det var bara att packa ihop och gå hem igen. Sen dess har jag varit hemma. Nathalie är frisk igen men både jag och Izabelle är hängiga. I dag hade jag tänkt att gå till jobbet men vaknade med yrsel och denna yrsel är inte lätt att jobba med. Så fort man rör sig så snurrar hela världen och man mår illa. Förmodligen någon kristall i örat som är lös. Jag ser verkligen fram emot januari-lönen...Shit, det blir inte många kronor när man vabbar och är sjuk...Det är dyrt att vara ensamstående och kostar lite mer när inte A har möjlighet att vabba heller.

Nej, nog med gnällande. Jag är ju inte döende direkt.

Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica

Kämpa på - hoppas verkligen att du snart mår bättre.

Måste vara hemskt att känna sig yr hela dagarna! Kram kram

2010-12-22 @ 13:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0