Ensam

Tjejerna gick precis med A och som vanligt kunde jag inte hålla tårarna borta.
Det gick till en början, jag var tuff och kaxig men Izabelle frågade om jag kommer att gråta.
Det var som ett brev på posten, jag började gråta och hon oxå. Var så sugen på att behålla någon av dom här men jag stod på mig att dom båda skulle till pappa hur ensamt och tråkigt det än är.
F-n, jag måste försöka vara lite tuff.
Det blir en lugn hemmakväll för mig, blev medbjuden av Agnetha till ett par vänner till henne, men som vanligt känner jag mig fruktansvärt osocial så jag blir hemma i min soffa istället.

Skulle vilja ta mig till affären och köpa lite gott till ikväll men det snöar som bara den ute så det kanske inte är någon idé att ut och sladda med bilen. Vi får se hur det blir.

Mamma och pappa har iaf jätteskönt, ingen snö att oroa sig över. Dock så hade dom fått lite fel info i sina papper om hemkomsten och såg sen att dom kommer hem först dagen efter så jag fick igår ringa till pappas personalchef och se till att han fixade någon annan som tog hans skift. Lite dyrt att ringa från Mauritius, 41:-/min, så vi sms:ar istället.


Mammas och pappas hotell, visst ser det härligt ut, Le Mauricia precis vid stranden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0