Farväl i morse igen...

Jobbig lämning för mig i morse igen. Izabelle märkte dock ingenting.
Tårarna kom först i bilen på väg från skolan.
Det är pappahelg så nu ses vi inte förrän på söndag igen :-(
Nathalie är hemma och är sjuk, huvudvärk och feber. Det jag hade förra veckan. A vabbar då jag har lite svårt att komma ifrån här på jobbet.

Jag, mamma och syrran tar nog en tripp till Ullared i morgon om allt är som det ska.
Izabelle är supersugen att följa med och jag klurar och klurar på om jag ska ta med henne.
Jag vill att hon ska följa med men är rädd att det blir för jobbigt för henne att sitta i bilen så länge och sen vara inne och handla lääänge. Vi får se hur jag gör...

Kommentarer
Postat av: Ann

Handla inte upp hela Ullared!

Blir lite avundsjuk - ha så kul och så får ni köra försiktigt !!/ Ann



2010-02-12 @ 16:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0