Fobi

Den senaste tiden har jag insett att jag har en till fobi, förutom spindlar, och det är magsjukan. Jag har t o m svårt att skriva det.
Shit, vad jag hatar denna sjuka. Jag går omkring och oroar mig för att vi ska bli smittade.
Går jag in på ICA tänker jag: Oj, vad folk, här finns det massor av ....... (vill inte skriva ordet)
Jag vet, det låter helt sjukt men kan man ha fobi mot den så har jag det...Mår illa så fort jag bara hör ordet eller hör att någon i min omgivning har den, då går jag bara och väntar på att få den själv.
Såg på Outsiders att man kan ha fobi mot feta människor, då ska väl jag kunna ha fobi mot detta. Hon blev iaf botad genom att gå till en hypnotisör ett antal gånger, kanske borde jag testa.
Det är skitjobbigt att ha den här känslan kan jag tala om... :-( Det tar på energin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0