Grrr...

Blir galen på den här datorn ibland.
Helt plötsligt när jag sitter och skriver så "hänger" den sig och ingenting funkar!!! Vet inte om det är mig det är fel på, förmodligen inte...hehe
Hade skrivit ett ganska långt inlägg som försvann ut i cyberrymden så nu får jag börja om...bläää

Har iaf varit och tagit prover på kemlab idag. Dom tog 9!! rör blod av mig och det var jobbigt. Jag har så svårt för sprutor men det var bara att bita ihop och sköterskan som tog det höll koll på färgen i mitt ansikte hela tiden.
Efteråt kände jag av lite yrsel men det gick över ganska fort.
Nu sitter jag här i soffan och ser på Nickelodeon med Izabelle, så roligt att jag knappt kan hålla mig för skratt!!! Varför vill inte hon se en romantisk film med mig istället???

Izabelles hosta är mycket bättre och hon har oxå börjat äta igen så snart är hon tillbaka i gamla gängor, på både gott och ont.

Pratade med mamma och pappa tidigare och dom hade köpt parfymen jag önskade mig, Pure DKNY, så goood!!!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0