Hjälp, vilken dag det blev...

Vaknade vid 8 i morse. A ringde mig vid 8.30 (ville ha skjuts ner till station) Snabbt in i duschen, hann inte sminka mig!!!
Izabelle hade samling vid 9.15 (innebandymatch). Släppte av Belle vid Råby Centrum, åkte ner med A till station, var hemma igen vid 9.16, då kom Nathalie hem från sin kompis. Jag sminkade mig, slängde oss sen in i bilen vid 9.30 för att åka och hämta mamma (hon skulle se på Belles match) Kom till matchen när det bara var några minuter kvar till tekning. Puh!!!
Matchen var sen slut 11.15 och då var det dags att skynda hem för ombyte på Belle och sen iväg att köpa presenter till kalaset Izabelle skulle på 12.30. För att göra mig lite mindre stressig så började tanklampan att pipa (ok, dags att tanka) Vi kom till Lögarängsbadet (där kalaset skulle vara) 12.20, tjohoo, i tid! Stannade till för att tanka och möts av texten: Tillfälligt avstängd...Bara att åka vidare till nästa...
Ringer syrran och säger att Nathalie inte ska följa med på bio ändå, vi måste hinna äta något. "Fast jag har redan köpt en biljett till henne nu" säger hon.
Vi var då inne på Coop Extra för att handla och klockan var 12.45 (bion började 13.30) så det var bara att avsluta det lite snabbt och sen åka förbi korvmojjen så Nathalie kunde få en korv med bröd innan bion. 13.15 droppar jag av Nathalie hos syrran på stan.
Äntligen fick jag pusta ut. Åkte hem till mor och far innan det var dags att hämta Belle från kalaset 15.30.
Nathalie ville följa med syrran hem och leka med Adam så jag och Belle åkte förbi och hyrde en film "Monsters vs Aliens". Nu har vi sett klart på den och jag ska nu åka och hämta lillfia men först en tur förbi affären. Fick ett sms från syrran att hon behövde lite grejor...Jaja, varför inte stressa lite till...

För info, jag har lite magkatarr just nu...Surprise va??? :-(

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0