Innedag

Vilket oväder det är ute.
Izabelle känner sig fortfarande sjuk fast är mycket piggare idag.
Vi skulle gå och titta på hennes innebandymatch men när vi var påväg insåg hon att hon inte skulle orka så vi fick vända om igen. Jag kan säga att det var friskt ute...hua!!!

Nu försöker vi städa lite men min inspiration är helt borta så jag hamnade här vid datorn istället :-) Var iofs jätteduktig när jag vaknade i morse kl 7!! Bytte sängkläder i min och Nathalies säng. Izabelles får vänta tills hon är piggare och inte har feber.

Häromdagen satt jag och kollade igenom min telefonbok på mobilen, måste ha varit i måndags när jag vabbade, jag raderade lite gamla vänner som jag inte hört något från på flera år och däribland en tjej från Karlskoga, Ann-Sofie. I dag när jag loggar in på Facebook så har hon hittat mig och addat mig som vän. Är inte det liiiite skumt med tanke på att det var så länge sen vi hördes samt att jag tog bort hennes nummer i mobilen i måndags. Hmmm...
FB är härligt, man hittar mååånga gamla vänner där som man kan ta upp kontakten med igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0