Inställda flyg

I två dagar har vi pratat med folk som varit oroliga över sitt flyg med Lufthansa till Peking i morgon.
Lufthansas piloter har strejkat men idag blev den avblåst så vår grupp till Peking kommer iväg som planerat.

I kväll pratade jag med mamma och såg att deras flyg till Paris var inställt pga strejkande flygledare på Charles de Gaulle så nu får dom istället flyga via Oslo byte av plan och sen vidare till Paris för att sen byta plan igen vidare till Mauritius.

Japp, du läste rätt, dom ska till Mauritius, jag är så avundsjuk, vill oxå ha sol och värme nu.
Det jobbigaste att dom åker är dock att dom blir borta från mig i 2 veckor, jag kommer att längta ihjäl mig.
Blir nog aldrig vuxen när det gäller mamma och pappa.

Om ni läser det här innan ni åker så önskar jag er en helt underbar resa och njut av tillvaron till fullo!!!

Älskar er, mamma och pappa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0