Jag har sagt upp mig...

I kväll sa jag upp mig som mamma. Om det är så här kaxigt nu, hur ska det då vara när hon sen blir tonåring???
Jag orkar inte med dessa konflikter längre, jag är värd mer än så här!!!
ORKA, OCH är dom orden som hela tiden möter mig så fort jag säger något. Hon är sur på mig utan anledning, jag har ju inte gjort något....vill bara gråta, fast det hjälper inte heller!!!!
Jag har dragit in på veckopengen, den förtjänar hon inte längre...Vad får jag för svar...OCH!!!
Hon får inte använda sitt Nintendo DS längre...OCH!!!!

Inget funkar!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag ger upp helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ush va tråkigt. KRAAAAM !!!!

2010-02-05 @ 09:14:52
URL: http://anneli78.blogspot.com
Postat av: Marie

Gaaaahhh precis så där har jag det oxå hemma...om det nu är till någon tröst för dig att vi är fler... =) jag undrar oxå hur det kommer att bli i tonåren :/

Styrkekramar till dig!!

2010-02-05 @ 10:36:19
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0