Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Kramarna från mina tjejer

Vad gjorde du kl 08 imorse: Stressade på barnen att klä på sig ytterkläder

Vad gjorde du för 15 min sedan: Surfade 

Det sista du sa högt: Jag lägger brevet i hans fack 

Det senaste någon sa till dig: Det här brevet är till Michael 

Vad har du druckit idag: Vatten, drickyoghurt

Vad var det senaste du åt: Kavringsmörgås med skinka och ost

Vad var det senaste du köpte: Jordgubbssylt, choklad :-D

Vad är det för väder hos dig nu: Vinter 

Vad gör dig glad just nu: Tanken på mina tjejer

Vad ska du göra härnäst: Gå på lunch

Höger eller vänsterhänt: Höger

 Humör just nu: Nedstämd (huvudvärk) 

Favoritgodis: Choklad

Kläder just nu: Svarta

Sommarplaner: Öland 

Hur många kuddar sover du med: Två samt en jag kramar :-)

Spelar du något instrument: Nope

Morgon eller nattmänniska: Morgon

Drömmer du mardrömmar: Ibland

Sover du tungt? I natt, därför huvudvärk

Vad är viktigast för dig: Mina tjejer (gud vad tjatig jag är)

Är du kittlig:  Nej, inte det minsta 

Snarkar du: Tror inte det 

Stjärntecken: Vädur 

Längtar du mest efter just nu: Sommaren!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0