Novaluzid

Har en grym magkatarr hela tiden, blir galen snart!
Medicinerar morgon och kväll däremellan är Novaluzid min bästa vän, en tuggtablett som tar bort den värsta värken på ett kick, en otroligt bra uppfinning måste jag säga.

Väntar på att Belle ska ringa mig, hon ville gå hem tidigare idag och ska då ringa så fort hon är hemma.
Just nu känner jag mig som en curlingmamma, sitter och blänger på min mobil.
Jag vet dock att hon fixar utan problem att gå hem själv.
I går hade hon och en klasskompis slagit följe och även stannat till i lekparken på vägen. Hon ringde när hon var påväg från lekparken och berättade varför hon inte var hemma ännu.
Har sån lust att ringa till henne och kolla var hon är nu...är det konstigt att jag har magkatarr???

Kommentarer
Postat av: Marie

Amanda kanske kan vara med henne någon dag efter skolan?

Kramis..sköt om din mage!

2010-02-10 @ 21:29:33
URL: http://magnifikamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0