Projekt

Vaknade vid 7.30 i morse och kände en tomhet i magen, jag saknade tjejerna :-(
Gick ner och lade mig på soffan och såg en film.
Izabelle ringde vid 9-tiden och då hade jag redan sett klart på första filmen, har sen kollat lite tv, surfat, sett en film till. Nu har jag tagit ett brejk i mitt projekt jag drog igång. Har ätit lite och ser på OS, missade Myhrers åk igår, hörde att han fick brons. Otroligt stolt man är över svenskarna i detta OS.

Mitt projekt:
Skruvar bort alla handtag på dörrar och lådor i köket och lägger dom i blöt och sen ska alla dörrar torkas av. Dessa köksluckor jag har är helt omöjliga att hålla rena, även om dom är avtorkade så är dom randiga, färgen är helkass så luckorna ser städigt smutsiga ut.
Vad tycker du om dom Jessica?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0