Race

Jag sitter i soffan och slötittar på Melodifestivalen, tycker det är sådär, jag som alltid varit en sån älskare av det tycker det har ballat ur lite. Ikväll vill jag verkligen se Pernilla Wahlgren, följer hennes blogg så naturligtvis måste jag höra hennes låt som hon "pratat" om så mycket.

Kajsa och Sessie är inte speciellt intresserade av tv:n utan dom kör race fram och tillbaka i huset, börjar här i vardagsrummet, ut i hallen och sen vidare till köket för att sen tjurrusa tillbaka igen...
När Sessie lessnar på att rusa fram och tillbaka vill Kajsa ha min uppmärksamhet och börjar dra i sladden till datorn eller dra ur antennsladden, vet inte om hon vet vad som händer när hon gör det, men det händer allt som oftast att hon gör det när vi ser på tv, den lilla buskatten.
Hon är en gosekatt oxå, ska alltid ligga bredvid mig i sängen och sova och ibland kommer hon och lägger sig tätt intill här i soffan för lite gos min lilla myskatt.


Här sover hon bredvid mig i sängen, så sööööt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0